I´ll try to be back for good this time

Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är att jag har använt all denna tid att tänka, tänka så mycket att mitt huvud exploderat. Men jag är glad att jag använt all denna tid till att göra det. För jag har bestämt mig, och jag är så glad. 
 
 
 
Jag kommer stanna!
 
Har fått så otroligt mycket hjälp/pepp och stöd från alla håll och kanter. Folk som inte ens känner mig har kommenterat här på bloggen, alla mina kära vänner här har pratat med mig, mina vänner och familj hemifrån har också hjälpt mig en hel del. Jag läste ett fint citat härom dagen
"Love is when you put someone else´s happiness before your own" 
 
Jag och min syster är otroligt nära varann. Hon fyller 15 nästa månad så det är nästan exakt två år mellan oss. 
Jag älskar henne över allt och jag vet att hon har det otroligt tufft utan mig men trots det sätter hon min glädje före hennes egen. Hon har sagt att hon vill att jag kommer hem men att hon inte tycker jag ska göra det för att jag kommer ångra mig. Tycker det är så troligt fint av henne, för när man älskar någon finns det inget bättre än att se den man älskar vara lycklig. 
Tänkte dela med mig av lite kärleksfulla och hjälpsamma sms jag har fått de senaste veckorna.
Vad vore livet utan vänner!
 
 
Och TUSEN tack för alla paket folk har skickat för jul och min födelsedag, det finns inget bättre jag vet än att komma hem till en paket liggandes på min säng. 
 
 
Livet som mig | |
Upp