Härmis

1. Vad heter du?   Anna Beata Hope Sunneborn
 
2. Hur gammal är du? 17 år
 
3. Vart bor du? Spanish Fork, Utah / Lidingö, Stockholm
 
4. Hårfärg? Blond
 
5. Ögonfärg? Grön
 
6. Hur lång är du? 170
 
7. Kär? Nope
 
8. Singel eller upptagen? Singel
 
9. Hur många har du kysst? Well, I´ll keep that for myself
 
10. När och vem kysste du senast? Igår, hemligt :D
 
11. Har du kysst någon av samma kön? Jupp
   
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Har aldrig haft ett förhållande
 
14. Dumpat någon? Kan man nog säga
 
15. Blivit dumpad? Tror jag ej 
 
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Spontana och sköna
 
17. Vad har du för mobil? iPhone
 
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Svårt att säga
 
19. Favoritland? Usa, Sverige och Sydafrika
 
20. Favoritfärg? Gillar svart, vitt och vinrött
 
21. Film? Älskar The Holiday
 
22. Bok? Elsas värld triologin 
 
23. Killar eller tjejer? Killar 
 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Är jag är spontan och skön :)))
 
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag har svårt att låta saker gå
 
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan – Min syster
 
27. En person du älskar – Mig själv
 
28. En person du hatar – Hatar bara en människa på denna jord och ni som känner mig vet vem det är
 
29. Ut och festa eller myskväll? Båda
 
30. Saknar du någon just nu? - Ush, saknar så många att det gör ont i hjärtat. Speciellt Linnea och la familia
 
31. Vad är det bästa som hänt dig? Måste säga detta år, är så jävla stolt över mig själv som åkte.
 
32. Beroende av något? Sällskap 
 
33. Ditt livs största misstag? Ojj ångestfråga.. ingen aning. Eller jo, mitt gymnasieval tror jag
 
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Systern min
 
35. Har du några tatueringar? Inte än..
 
36. Piercingar? Naveln
 
37. Vem är mest lik dig? Båda men jag tycker nog mest Pappa
 
38. Har du någon förebild? Mina föräldrar helt klart av tusen anledningar, älskar dom över allt ♥
 
39. Vad ska du göra idag? Hänga med Marina och sen gå på bio I think
 
40. Vad är det värsta du vet? Se folk slåss, klarar inte av att kolla på sånt på tv och när man förlorar folk i sin närhet man bryr sig om.
 
41. Vad är det bästa du vet? Kärlek och Skratt, oslagbart.
 
42. Vad åt du senast? Lite svensk choklad.. hihi
 
43. Vad vill du ha just nu? En skadefri kropp
 
44. Vad köpte du senast? En ny MBMJ T-shirt med självaste Miley på
 
45. Vem är din favorit kändis? ööh.. Har nog ingen
 
47. Tränar du? Jag är träningsnarkoman i vanliga fall, men just nu är det extremt svårt.
 
48. När går du och lägger dig? Allt från 9-2
 
49. Vad är klockan nu? 14.28
 
50. Är du nöjd med ditt liv? Absolut!
 
 
Lilla Vickan är sjuk just nu och kräkts flera dagar i rad.. Jag vill inte bli sjuk!!
Livet som mig | |
Upp