Förslag?

Nu börjar jag må bra igen och det är inte lika mycket att ta hänsyn till så nu undrar jag
VAD VILL DU ATT VI PRATAR OM I NÄSTA PODD?
 
Det kan vara antingen ett större ämne eller bara några frågor. Så kommentera detta inlägg så att jag vet.
Saknar verkligen att spela in poddar men de senaste månaderna har varit helt galna för både mig och Elsa. 
Vi får nog ta ett köra en liten summering i podden eller något.
PUSS
Livet som mig | |
#1 - - Anonym:

Prata om hur det känns nu när halva tiden typ har gått och berätta lite granna om vad ni har gjort sen senast kanske :D

#2 - - Anna:

Prata allmänt typ! Har era värdfämiljer blivit som era riktiga familjer? Har ni fått några "kompisgäng"? Har ni gjort något extra roligt eller något annorlunda? Har ni börjat tänka på engelska? Har ni köpt mycket saker? Har det börjat bli som att ni är "hemma"?

Puss och kram!

#3 - - Anonym:

Har ni ännu mycket att hinna med på era bucket lists nu efter halva tiden?

#4 - - Anonym:

Hur det är med festande drickande osv i USA och hur ni är på den fronten?

#5 - - Anonym:

Undrar också hur det är med festandet, hur det skiljer sig från sverige osv, och om ni vet hur vanligt det är om utbytesstudenter bryter mot reglerna, t.ex. dricka.
Vad vill ni göra av tiden som är kvar? Något speciellt planerat?
Är vännerna där äkta vänner?

Upp